Logo
Доставка до: BG

Вход с парола
Статус на поръчката

UST система за безкамерни, вътрешни гуми

Универсалната безкамерна система (UST)

HIBIKE би искал да ви обясни системата UST тук и да ви даде ценни съвети как да използвате тази технология.

Първоначално описани като ненадеждни, безкамерните гуми стават все по-популярни в сектора на велосипедите. Пазарният лидер е Universal System Tubeless (UST) от Mavic. На които сега разчитат много големи производители на гуми. Ако обърнете внимание на няколко основни точки, можете да се възползвате напълно от многото предимства на тази система.

Гумите UST са покрити отвътре с бутил и следователно са непропускливи за въздух. Джантите UST не изискват никакво пробиване в основата на джантата, с изключение на отвора за вентила и следователно също са херметични. Гумата и джантата заедно образуват плътна въздушна камера, което прави ненужна камера. Предимствата на такава система са:

  • леко тегло
  • Така наречените змийски ухапвания са нещо от миналото.
  • Без внезапна загуба на въздух при пробиване
  • Лента за джанта, която често причинява дефекти в конвенционалните системи, вече не е необходима, тъй като нипелите на спиците вече не се насочват през джантата отвън.
  • Налягането на въздуха може да бъде избрано да бъде по-ниско в сравнение със системата с маркуч. Това означава повече комфорт и гумата може да се деформира повече, контактната площ на гумата се увеличава и протекторът се адаптира по-добре към повърхността. Това увеличава сцеплението, т.е. Съпротивлението при търкаляне остава почти същото.

Какво да направите, ако спукате гума?

В случай на спукване поради спукване на гума, тя може да бъде поправена отвътре при спешни случаи с помощта на конвенционални ремонтни комплекти. Препоръчваме да използвате специални UST пластири, които са малко по-здрави, ако е възможно. Бързащите все още носят със себе си резервна тръба, например, за да могат да продължат да карат по-бързо след отстраняване на чуждото тяло по време на състезание. Лесно е да издърпате конвенционална тръба; всичко, което трябва да направите, е да развиете вентила от джантата.

Съвети за монтаж на безкамерни гуми

Винаги монтирайте безкамерни гуми без инструменти. Лостовете за гуми или дори отвертките могат да повредят чувствителния уплътнителен ръб и да причинят изтичане на гумата. За да сте сигурни, че гумата се монтира лесно и уплътнява надеждно, силно препоръчваме да монтирате UST гуми само със специална монтажна течност. В точката на контакт между гумата и джантата всяка празнина, независимо колко малка е, е уплътнена, така че да не може да излезе въздух. Вероятно сте запознати с такава течност от автомобилната индустрия.

  • Джантата и бордът на гумата трябва да са абсолютно чисти
  • Завийте вентила в джантата (тук също капка монтажна течност осигурява допълнително уплътнение.
  • Монтажната течност се нанася върху борда на гумата с четка или кърпа.
  • Поставете ръба на гумата изцяло в средата на джантата
  • Поставете втория ръб на гумата в джантата, като започнете срещу вентила
  • Проверете дали гумата лежи равномерно и дали вентилът е между бордовете.
  • Напомпете бързо гумата, докато и двата борда се залепят чуто във фланеца на джантата.
  • Проверете дали гумата стои добре в джантата навсякъде. Страничните стени на гумата обикновено са съответно маркирани. Тази маркировка трябва да стои равномерно навсякъде. Понякога налягането в гумата трябва да се увеличи допълнително - не забравяйте да обърнете внимание на максимално допустимото налягане!
  • Накрая налягането на въздуха се регулира според вашите изисквания и в съответствие със спецификациите на производителя за гуми и джанти.

Все още не сте сигурни?

Няма проблем, просто елате в нашия магазин и наемете тестов мотоциклет с гуми UST. Ще се радваме да Ви консултираме подробно и да отговорим на всички Ваши въпроси.

 
AJAX Loader Icon