Logo
Доставка до: BG

Вход с парола
Статус на поръчката
HIBIKE клиентска информация за времето на доствака на пратките и обработка на поръчките

Информация за актуалното забавено изпращане на пакетите и обслужване на клиенти


Чакаш нетърпеливо поръчения си артикул или чакаш на телефонната ни линия повече от 3 минути? Съжаляваме искрено за създадената ситуация, благодарим ти същевременно за твоето доверие. Ние правим всичко възможно да овладеем неприятностите в актуалната ситуация, но забавянето на пратките си остава предизвикателство и за нас.

Запитване за времето необходимо за доставка в актуалната ситуация: Къде е моята пратка?

  • Всички въпроси свързани с доставката на пратката ти можем да обработим най-рано 10-12 работни дни след изпращането на стоката. Така ни помагаш да налмалим трафика на отговори чрез Е-мейм и телефони разговори и да се концентрираме в процеса на самата доставка.
  • Съвет: Както преди и сега може да се информираш за статуса на доставката чрез следене на пратката по номера на пратката от DHL. Имай напредвид, че тази информация в много случаи също не е актуална и се разминава, тоест може да ти се даде като информация, че пратката още не е пратена, а тя дефакто вече дори да е на половината път към дадения от теб адрес.

Забавяне на пакетните доставки

  • За нас е чест, че много клиенти ни избират и поръчват стоката си при нас, искрени благодарности за това! За да можем да изпълним всички поръчки нашите колеги ангажирано работят, с което успяхме да навакаме много от загубеното време. Въпреки всичко в доставката на комплектовани велосипеди не е изключено да се стигне до забавяне на пратката.

По-голям брой телефонни обаждания и Е-мейл запитвания

  • Актуално сме конфронтирани с много голям брой телефонни обаждания и Е-мейл запитвания, поради тази причина молим за търпение когато се налага да чакате по-дълго на нашата телефонна линия или за отговор по Е-мейл. Молим, НЕ ни изпращайте вашите запитвания повторно по Фейсбук или Инстаграм това увеличава времето за чакане на всички.
  • Поради актуално многото на брой телефонни обаждания е възможно нашата телефонна линия да дава продължително време заето. Молим опитайте се да позвъните по друго време или се свържете с нас чрез формата за контакт>

Доставка на артикули, които НЕ са на склад

  • С удоволствие ще поръчаме на нашите доставчици сартикула, който си харесал, но които за в момента не са на склад при нас. В такива случаи моля вземи под внимание, че времето за доставка зависи и от времето на доставка от самия доставчик.

Международни пратки

  • Актуалните възможности за доставка на нмеждународни пратки може да видиш на страницата на DHL: Към DHL информацията>.

Връщане на стока

  • И обратните пратки към нас може да се забавят според DHL актуалната ситуация. Моля да ни дадеш допълнително време за отреагиране съобразено с цялата моментна ситуация. Всички върнати пратки се обработват по реда на приемане!

Рекламации

  • Моля вземи под внимание, че при рекламирана от теб стока времето за обработване включва евтл. и времето за пращане на артикула към производителя или доставчика, което забавя и нашия отговор към теб. Чрез Е-мейл ще те държим в течение на нещата.

БЛАГОДАРИМ за оказаното съдействие и разбиране. При нас си в добри ръце!

Ако имаш още въпроси, не сес колебай да се свържеш с нас. Ние ще ти помогнем въпреки възможно по-дългото време за обработка на твоето запитване!

AJAX Loader Icon