Изгодна доставка до всяка страна
От 20 години онлайн!
Над 100.000 артикула!
1.000м² магазин в гр. Кронберг
Nav
Nav
 
Logo
Количка
Доставка до: BG

Изход
Статус на поръчка

Рекламация /Връщане на стока

За регистрирани клиенти!

Влез във вече съществуващия си потребителски акаунт: "Регистрирай" и „Моите поръчки“. Избери конкретната поръчка и формуляр за рекламация и връщане на стоката. Принтирай и DHL-ретурен етикет, който да залепиш на пратката със стоката, която връщаш.

За клиенти, които НЕ са регистрирани!

И без регистрация и потребителски акаунт може да въведеш данните от твоята конкретна поръчка/сметка директно в нашия Ретурен портал.

Рекламация и връщане на стока

В какъв срок имам право да върна стоката, да се откажа от нея?

Към определеия от закона срок за връщане на закупена стока прибавяме допълнително дни, като общо този срок е 100 дена от датата на получаване на стоката. Тези 100 дни време за връщане на стоката при рекламация са валидни само и единствено КОГАТО стоката НЕ е била използвана и разопакована от оригиналната опаковка! Опаковката както и допълнителни части и принадлежащи аксесоари към стоката заедно с оригиналните етикети трябва да са в оригиналното им състояние!

Колко ще ми струва връщането на един или няколко артикула?

При използване правото на връщане на стоката разходите по връщането й се поемат от клиента! В рамките на Германия предлагаме безплатна рекламация и връщане на стоката, НО при следните условия:
  • Ако връщането на стоката е извършено 30 дена от получаването на стоката.
  • Ако за връщането на стоката се използва нашия специален ретурен портал с помоща на който си разпечатал Формуляра за връщане и рутерния адресен етикет.
  • Ако стоката НЕ е използвана, е в ОРИГИНАЛНАТА си опаковка, в отлично, изрядно състояние е и НЕ са отстранявани никакви етикети.
В противен случай си запазваме правото да изискаме плащането по разходите за връщане на стоката от общо 4,90 €!

Рекламация/ връщане на стока Разходи по връщане на стока (Германия) Допълнители последващи разходи за доставка в случай на нова пратка¹
Връщане: В рамките на 30 дни след получаване на стоката при използване на нашия ретурен портал безплатно ако стойността на стоката е под 100€ ²
Връщане: В рамките на 30 дни след получаване на стоката без използване на нашия ретурен портал 4,90 €³ безплатно
Връщане: В рамките на 31 до 100 дни 4,90 €³ безплатно
Рекламация: Артикула е повреден, дефектен или не отговаря на описанието на продавача безплатно безплатно

1) Ако в случай на рекламация и връщане на стоката стойността на стоката е паднала под нивото изискващо се за оригинална стока, позволяващо безплатно връщане на стоката, ще бъдат начислени допълнителни разходи за доставка.
2) Ако стоката се върне в рамките на 30 дни от датата на получаването й, не се начисляват допълнителни разходи по доставка
3) Ако не са спазени изискванията за безплатно връщане е и рекламация на стока сме принудени да начислим разходи услуга.

Как мога да върна артикули, които НЕ ми харесват?

Моля остави всички етикети на стоката и опаковката, така като са си. Изключително ВАЖНО е артикула да бъде върнат в оригиналната си опаковка и в оригиналното си състояние. Освен това стоката трябва да се постави допълниетелно в друга опаковка годна за транспорт като напр. (плик, опаковачна хартия, кашон и т.н.).
В противен случай става въпрос за понижаване стойността на артикула, която сме принудени да ти начислим при установяване неспазване на условията за връщане на стоката.
За връщане на стока ако си регистриран и имаш потребителски акаунт използвай нашия ретурен портал. Влизайки в "В моя акаунт" и „моите поръчки“ може да избереш поръчката за която става въпрос, да принтираш формуляра за връщане на стока както и ретурния DHL-етикет. Ако не си регистриран и нямаш потребителски акаунт при Хайбайк, може да въведеш данните от поръчката си директно в нашия Ретурен портал.

Мога ли да заменя артикули?

По принцип може да замениш артикул с такъв от друг цвят или друг размер. В такъв случай изпрати обратно артикула, който не желаеш и направи нова поръчка за новия артикул. Новата пратка важи като нова поръчка и за нея се начисляват като за всяка нова поръчка отделно разходи по доставка. Изключение правят нови поръчки в размер над 100 €.

Мога ли да си върна/пратя нежеланата стока безплатно?

НЕ, ние молим всяка върната пратка да бъде етикитирана и снабдена с необходимата марка или етикет, в противен случай може да възникнат много по-големи разходи, които в подобен случай сме принудени да си ги изискаме обратно от връщащия стоката клиент. Използвай за рекламация и връщане на стока нашия Ретурен портал. (Този портал може да използваш директно и от твоя потребителски акаунт.)

Трябва ли задължително да приложа в пратката, с която връщам стока, формуляра за връщане и рекламация на стока?

Не е задължително. Важно е обаче да знаем причината за връщане на стоката за да може безпроблемно да причислим връщаната стока към съответния клиент (напр. стоката е била дефектна или е пратен грешен и различен от поръчания размер).
Напълно достатъчно е да се прибави към пакета едно писмо, от което да вземем необходимата информация. Попълването на формуляра за връщатне на стока си има определено своите предимства, тъй като там са нписани всички данни, от които ние имаме нужда за да обработим безгрешно върнатата пратка. Просто го принтирай и го приложи в пакета за връщане! Формулярът за връщане както и адресният етикет можеш много лесно да разпечаташ чрез нашия ретурен портал. (Този портал може да използваш директно и от твоя потребителски акаунт.)

В моя пакет не намерих нито сметка/фактура нито формуляр/бланка за връщане на стоката, защо?

Фактурата/сметката и индивидуалната бланка за попълване при връщане на стоката ще намериш като електронно приложение, прикрепено към потвърждението на извършената от нас доставка, което ти пращаме с имейл. Това го правим в името на околната среда и пестенето на ресурси, в случая хартия. Един готов за разпечатване формуляр за рекламация и връщане на стоката както и адресен етикет ще намериш онлайн в нашия Ретурен портал. (Този портал може да използваш директно и от твоя потребителски акаунт.)

Къде мога да намеря моя Номер на сметка/фактура & Клиентския си номер?

Най-важното при рекламацията и връщането на стоката е да ни посочиш точния номер на поръчката си и твоя клиентски номер. Тези ще намериш на адресния етикет на пакета, който сме ти изпратили под обозначението “Referenznr.” или в Е-мелй под: "Важни данни и фактура/сметка...”.
Номерата на сметките/фактурите винаги започват с „2018-1…“ а твоя Клиентски номер започва с „D0…“

Пратен ми е грешен артикул. Как да процедирам?

Ако си на мнение, че си получил дефектен или не този артикул, който си поръчал, то тогава се свържи с нас по телефона или чрез нашия формуляр за връзка.

Как мога да рекламирам дефектна стока?

Винаги може да се свържеш с нашия екип отговарящ за рекламациите в работното ни време по телефона или чрез нашия формуляр за връзка.

В случай на рекламация на кой адрес да изпратя пратката?

В случай, че искаш да върнеш стока, прати я на следния адрес:
HIBIKE Bär KG
Abt. Service
Westerbachstraße 9
61476 Kronberg i.Ts.

Дал съм грешен или непълен адрес за доставка, за което ми начислявате допълнителни таски. Защо?

Защото спедицията, с която работим, DHL, начислява такси при неприемане на пратката, при невъзможност да бъде доставена и в случай, че тази не бъде взета от определения пощенски клон. Тези такси се поемат от този, който ги е причинил. При пратки за в Германия тези такси са в размер на 4 €. При адреси за доставка извън Германия тези такси може да варират и да са по-високи.

Какви са таксите за Рекламация/ връщане на стока, при рекламация или поръчки за поправка и услуги?

Ние си запазваме правото при една рекламация без видимо основание или поръчка за поправка, която е извън гаранциония срок да начислим на клиента такса от 30 евро.

Кога ще получа актуален статус на пратката, която съм върнал обратно?

Ние ще те уведомим непосредствено чрез имейл в моемента, в който процесът на обработка на върната от теб стока е приключил ОКОНЧАТЕЛНО. Моля вземи под внимание, че не можем лично да ти изпратим потвърждение, след като получим върнатата пратка.

Мога ли да върна част, която вече съм бил монтирал на велосипеда си?

Не, ние не можем да вземем обратно част, която е била вече монтирана на велосипед. В този случай става въпрос за използвана стока втора ръка, която не можем да продадем като нова.

Може ли да върна вече носени дрехи/облекло?

Не, тъй като в този случай стоката губи от стойността си и не може да се предложи на клиентите като нова.

Мога ли да подменя артикули, които съм получил гратис, като бонус? Необходимо ли е да върна такива артикули, в случай, че върна обратно стока? Защо?

Артикул, който сме ти пратили гратис, като подарък-бонус не може да бъде подменен! Ако стойността на стоките след връщането на част от тях или на всички, спадне под минималната стойност, която е била изискване за пращането на гратисния артикул, то тогава трябва да върнеш и подаръкът-бонус. В противен случай този артикул ще ти се начисли с актуална, текуща продажна цена.

Как мога да разбера за евентуални акции за оттегляне на продукти от пазара, инициирани от производителя?

Ако се инициира от производителите, с които работим, акция за изтеглянето на стоки от пазара поради евентуални дефекти, ще те уведомим за това незабавно. Информация за актуални акции, за изтегляне на продукти от пазара, ще намериш и на нашата интернет страница.
 
AJAX Loader Icon