Често задавани въпроси
Тук ще намериш един списък на най-често задаваните въпроси.
Ако не намериш въпреки всичко отговор на твоя въпрос, свържи се с нас чрез нашия сигурен формуляр за връзка или по телефона.
Консултиране - Услуги - Работно време
Поръчка
При нас може да поръчаш както чрез нашия онлайн магазин така и директно по телефона. Най-добрият и безпроблемен начин на поръчка е разбира се нашият ОНЛАЙН МАГАЗИН, който постоянно усъвършенстваме. С поръчка направена от Вас директно на нашата онлайн страница трудно могат да възникнат недоразумения по отношения на адресните данни, желания размер, избраното количество или др.
Освен това по всяко време може да ни поситиш в нашия
магазин на място в Кронберг. Предимството на покупката на място е безспорно, че може да видиш реално всяка налична стока, която предлагаме в онлайн магазина, може да пробваш и изпробваш на място.
За всеки продукт в нашия онлайн магазин можеш да намериш актуална информация за неговата наличност. Информация за наличността даваме по следния начин:
- В наличност:
От този продукт имаме на склад поне една бройка/чифт/комплект (може да бъде доставен ВЕДНАГА)
- Този продукт може да бъде доставен в рамките на идните 2-5 дена:
Продуктът е определен от нашите доставчици като такъв "на склад", ще го поръчаме и доставим ако решиш да го купиш. В момента, в който получим стоката ще те уведомим и ще я пратим.
- Този продукт не е в наличност и ще бъде поръчан. Ние ще те информираме периодично чрез имейл, когато разполагаме с повече информация относно статуса на поръчаната стока.:
Не разполагаме с информация, кога и дали изобщо конкретният доставчик ще ни прати стоката. В момента, в който получим поръчката ти, ще поръчаме продукта директно при нашия доставчик. Ще те държим периодично в течение на нещата.
Не, при нас няма задължителна минимална сума на поръчката. Ние не начисляваме допълнителна цена за поръчка на някаква примерно малка резервна част.
a) Интернет бизнеса днес е доста динамичен, което се отразява бързо и в ценообразуването. Почти всеки ден сме принудени да регулираме цени, поради което може да се случи така, че цената на даден продукт да варира дори в рамките на един ден. Конкретна причина за такъв случай може да се окаже началото или края на определена рекламна кампания, специални оферти или промоции както и желанието да предложим на клиента атрактивни цени, които да са конкуретноспособни.
б) Като причина за променени цени на даден продукт може да се окаже и локализацията на твоя IP адрес. Моля проверете, коя страна за доставка е избрана горе, в десния ъгъл на нашата интернет страница. Ако там сте избрали или кликнали на грешната страна за доставка на стоката, може евентуално да виждате цената с грешен данък или даже без стойността на данъка. Това се дължи на локализирането на потребителя чрез неговия IP-адрес, който може да поръчва от чужбина, или по желание на самия потребител, да поръчва чрез определен Proxy-сървър, или пък да се касае за отклоняване на интернет трафика от самия интернет доставчик. Последните случаи са факт, според нашия досегашен опит, особено тогава, когато поръчките се правят чрез доставчиците на мобилни съобщителни връзки.
По този начин, предварително избраната страна за доставка на стоката може да е съвсем различна от тази, от която сте влезнали на сайта на HIBIKE. Може също да се случи така, че на www.hibike.de да сте избрали страна за доставка като например САЩ.
След извършване на правилния избор на страна за доставка или при преминаване по-късно през процеса на поръчката, след изписване на адреса за доставката - тогава окончателно ще бъдат изписани правилните, крайни, валидни за вашия случай цени.
При покупки/поръчки направени от страни, които не са членки на Европейската общност, автоматично приспадеме от общата стойност на покупката, стойността на немския ДДС. В съответната страна е възможно да ти се наложи да платите други данъци, мита и такси, за които трябва да се информираш предварително. За това данъчно облагане и обмитяване си отговорен ти като купувач.
Моля вземи под внимание нашата Митническа- и данъчна информация
Да, това е възможно. В такъв случай обаче трябва да бъдат изпълнени следните изисквания:
- Поръчай в нашия Onlineshop с адрес за пращане на фактурата/сметката в страна извън ЕС (като напр. Швейцария, Норвегия) и дай немският адрес за доставяне на пратката.
- Разпечатай си, преди да ти пратим стоката, сметката/фактурата, която сме ти пратили с имейл по електронната поща. В такъв случай в пратката ти няма да приложим копие на фактурата/сметката!
- Разпечатаната фактура/сметка трябва да бъде представена на митническите власти при внасяне на стоката в страната, където е посочен адресът за фактуриране. Настояваш митническите власти да ти подпечатат разпечатаната фактура/сметка като валиден документ за внос на стока, след което ни го пращаш по пощата.
- Ако не си ни дал до този момент данните на банковата си сметка, напиши ни ги и ги прати заедно с подпечатаната фактура (в оригинал!), за да може да ти преведем сумата на данъка.
Ако си допуснал печатна грешка при изписването на адреса за доставката или установиш след като си ни пратил поръчката си, че въведеният адрес за доставка е грешен, можеш да ни уведомиш и да поискаш да го променим, но само в случай, че поръчаната стока не е вече опакована и готова за доставка! В такъв случай може да ни дадеш данните на правилния адрес за доставка по
телефона или чрез нашия сигурен
формуляр за връзка.
Ние можем да променим или допълним поръчката ти, но само до момента, до който тази не е преминала във фаза "опаковане" и "готова за доставка". В такъв случай се свържи с нас чрез нашия
формуляр за връзка или
по телефона. Ако е възможно, ще ти помогнем да промениш поръчката си или да я допълниш.
Ако си направил няколко различни поръчки, които обаче още не сме изпълнили, тоест които още не са подготвени за доставка, е все още възможно тези различни поръчки да бъдат комбинирани в една обща. В такъв случай се свържи с нас навреме чрез нашия сигурен
формуляр за връзка или
по телефона.
Важно: Поръчки могат да бъдат сляти в една обща, само тогава, когато тези все още не са изпълнени, пратени, доставени по пощата!
Моля вземи под внимание, че при комбиниране на поръчки не е възможно да комбинираш и различни начини на плащане! Комбиниране, сливане на различни поръчки в една е възможно само тогава, когато в тези е избран
един и същи начин на разплащане.
Съвет: Забравил си да включиш в поръчката си определен артикул? В такъв случай се свържи с нас, по начина описан по-горе. Ако в такъв случай направиш сам, без да се свържиш с нас, втора поръчка, за да поръчаш забравеният артикул, и след това поискаш да ти комбинираме поръчките в една, трябва да знаеш, че доставката на пратката ще бъде забавена ненужно.
Твоята поръчка можеш да анулираш лесно по
телефона или чрез нашия специален
формуляр за връзка но само в случай, че поръчаната стока не е опакована, приготвена за доставка или вече изпратена.
В момента, в който ти изпратим пратката, ще получиш от нас имейл-известие, съдържащо номера на пакета, пратката. С този номер можеш по всяко време да проследиш пътя на пратката си, като го въведеш в портала на DHL, в маската
DHL проследяване на пратки. Ако установиш закъснение на пратката повече от една седмица от датата на изпращането на стоката (в рамките на Германия) 10 дни (в рамките на ЕС), тогава се свържи с нас чрез
формуляра ни за връзка за да запитаме от наша страна, местоположението на пратката.
Ако искаш да си получиш стоката директно в магазина ни в Кронберг, трябва да знаеш, че имаш две възможности да направиш това:
a) Първо да резеврвираш стоката и да я платиш при получаване в магазина ни в Кронберг. Може да избереш тази възможност при желание да пробваш или да разгледаш стоката преди да я закупиш.
- Изпрати си поръчката чрез нашия Onlineshop.
- Избери начин на плащане "Предплата" (Молим не плащай още нищо!).
- Допълни в предвиденото поле за бележки "Ваши бележки към поръчката", което се вижда в края на поръчковия процес, коментарът "Получаване на стоката в магазина".
- В такъв случай наличната стока ще бъде резервирана за теб, а стока, която не е на склад ще бъде поръчана.
- Ние ще те уведомим веднага, щом стоката е готова за получаване.
- Ако стоката е готова за получаване може да я получиш на място в магазина ни в Кронберг, показвайки номера на твоята поръчка.
Важно: Ние запазваме стоката за теб в магазина спрямо наличността общо 14 дни, в рамките на които може да приемеш стоката на място. Ако не спазиш срока от 14 дни, то тогава поръчката ти ще бъде анулирана.
b) Втора възможност за резервация и получаване на стоката в магазина: "Бързо/ Приоритетно получаване на стока"
- Ти поръчваш и предплащаш стоката в онлайн магазина на нашата интернет страница.
- Така може на място да получиш бързо и приоритетно поръчаната стока, без да е необходимо да чакаш на касата.
- Подробности ще намериш под категорията "Бързо/ Приоритетно получаване на стока"
Бързото/ Приоритетно получаване на стока е преди всичко за препоръчване на тези клиенти, които знаят точно от кои/какви артикули имат нужда и не желаят допълнителни консултации. Затова в този случай поръчката се плаща предварително.
Да, когато купуваш в нашия магазин, получаваш същите цени, важащи и в нашия онлайн-магазин.
Ако ти се наложи да отсъстваш дълго време (например си в почивка, или по болест) а си поръчал вече при нас, даваме ти възможността да ти изпратим пратката, тогава, когато на теб ти е удобно. За да се възползваш в такъв случай от тази възможност трябва да се свържеш с нас
по телефона или чрез нашия
формуляр за връзка и да ни съобщиш датата, от която си отново на адреса си и можеш да приемеш пратката.
Важно: Доставката на една поръчка може да отложим най-много за период от 1 месец!
Да, възможно е, стига желаният артикул да е от марка или производител, с която работим и с който имаме търговски отношения. Попитай за всеки случай чрез нашия
формуляр за връзка.
Превоз и доставка
Ние изпращаме нашите пакети с DHL / Deutsche Post AG. Изключение правят пратки до Италия: За пратки в Италия използваме услугите на GLS, а по-големи и тежки пакети се изпращат със специална спедиция.
Обикновено изпращаме стоката на същия ден, в който си я поръчал, или на следващия, ако разбира се тя е в наличност.
Не, за съжаление такива не са възможни поради технически причини.
Предлагаме обаче услугата "Бързо/ Приоритетно получаване на стоката" в нашия магазин на място в гр. Кронберг. В Категорията "Бързо/ Приоритетно получаване на стока" ще намериш подробна информация за този вид услуга.
В момента, в който пакетът напусне нашата фирма и куриерската служба го поеме, ще получиш от нас съобщение по електронната поща.
Ние първо ще сглобим велосипедът, така, че да е готов за каране. След това ще бъде до такава степен демонтиран, за да бъде подготвен за доставка и опакован спрямо изискванията. Той ще ти бъде пратен в стабилен картонен кашон.
След получаването му ще е необходимо да извършиш само някои дребни монтажни работи, като напр. да монтираш предното колело и колчето на седалката, да монтираш педалите и да си нагласиш кормилото. За да извършиш монтажа ти са необходими шестограмни ключове в различни размери и евентуално един плосък ключ за педали с размер 15 mm. Тези инструменти НЕ са включени в пратката ти!
Освен това трябва да си нагласиш седалката според личните ти предпочитания и да предприемеш всички останали фини настройки, които са необходими.
Ако възникнат проблеми или въпроси по монтажа на твоя байк, може да се свържеш с нас по (
телефона).
По принцип ще ти изпратим поръчаните неща когато ВСИЧКИ са налични, за да може да завършим нацяло поръчката.
Ако искаш да получиш поръчаната стока на няколко етапа, то тогава се свържи с нас чрез нашия
формуляр за връзка. Ние ще проверим, дали в твоя случай са възможни отделни доставки на поръчката ти.
Ние изпращаме на нашите клиенти само застрахована стока/ пакети. Изпращането на малки части в пликове или в малък формат кашони не може да бъде застраховано, което е и причината да не го правим.
В случай, че опаковката на пратката при получаването е увредена, е наложително тези щети да се рекламират в най-кратък срок, т.е. в рамките на макс. 5 работни дни след получаване на пратката. Рекламирай директно при доставчика който в повечето случаи е DHL. Това е възможно и в най-близкия ти филилал на Deutsche Post-/ DHL. Там щетите се оценяват и ще се запишат в молба образец за щети, възникнали по време на транспорта на пратката. Тази процедура е необходима ако искаш по-късно да подадеш иск за настъпили щети, в противен случай пратката ти се счита за правилно доставена. Дори външно пратката да изглежда непокътната, а вътре стоката да е повредена, е важно това да се докладва незабавно, защото и в този случай може да има увреждане от външна страна, причинено от транспортната спидиция. Ако се съмняваш за същото, моля свържи се с нас, за да обсъдим следващите стъпки.
Бързо/Приоритетно получаване на поръчана стока
Знаеш точно от какви продукти имаш нужда, наблизо си и искаш да си получиш поръчаната стока на място, в магазина ни в Кронберг? Нашата услуга „Бързо/ Приоритетно получаване на поръчана стока“ е перфектното решение, когато времето ти е ограничено или искаш да си спестиш просто чакането на касата. Поръчваш си за тази цел удобно на нашата интернет страница. Плащаш онлайн поръчката си, идваш и безпроблемно си получаваш вече опакования пакет в нашия магазин. Към поръчката ти ще ти издадем специален номер-код, който те упълномощава да си получиш стоката.
Плащането става както при една съвсем нормална покупка направена чрез интернет страницата ни. Плаща се чрез банков превод- предплата, с PayPal или с кредитна карта.
В нашия магазин в гр. Кронберг, на специално приготвено за това гише за Express - поръчки.
В много от случаите, когато стоката е в наличност, е възможно тя да бъде получена на следващия ден. Ние ще те уведомим с имейл за статуса на поръчката ти. Пакетът може да си получиш в рамките на нашето
работно време.
За да си получиш пакета, трябва да ни представиш номера-код, който те упълномощава да си получиш стоката, както и твоя ПИН-номер. ПИН-номерът ще ти бъде пратен с имейл-известието, с което ще те уведомим, от кога пакетът ти ще е готов за взимане.
Ние държим поръчаната стока 10 дни на Express-гишето, в рамките на които може да дойдеш и да си я получиш. В имейла-потвърждение ще ти пратим и точната датата, до която може да дойдеш и да си получиш стоката.
Ако не дойдеш да си получиш стоката в рамките на 10 дни, ще анулираме поръчката и ще ти преведем/върнем платената сума.
НЕ! Точно това е предимството на бързото ни обслужване. Тъй като си платил стоката предварително, не е необходимо да чакаш на нормаланата каса. За да се избегне обаче повторна проверка на касата, ще бъдеш придружен на излизане от наш служител. Само така касиерите ни могат да са сигурни, че си платил вече.
Обърни се към продавач–консултантите ни на съответното гише в магазина или ни прати нежеланите от теб артикули обратно с пощенска пратка. На самото гише за Express - поръчки няма служители, които да те информират по въпросите за смяна или връщане на стоката.
Поръчката ти ще бъде опакована и готова за приемане само тогава, когато всички артикули от поръчакта са налични. Ако желаеш частични доставки, трябва да направиш отделни поръчки или да се
свържеш с нас.
НЕ! Услугата „Бързо/ Приоритетно получаване“ е замислена за тези клиенти, които знаят какво искат и поръчват и не се нуждаят от допълнителни консултации. Артикулите вече си ги предплатил и наш служител просто ти предава пакета и те придружава до нормалната каса, за да получи касиера информацията, че вече си платил и че не е необходимо да чакаш на касата.
Разбира се, че можеш по всяко време да разгледаш и пробваш артикули от асортимента ни в магазина и да ги закупиш. Такива покупки обаче не могат да бъдат свързани с бързите. Ако желаеш да закупиш артикули от магазина, от склада, или да поръчаш такива обърни се към продавачите ни консултанти, които ще ти направят отделна поръчка за другата стока. За да платиш тези артикули ще трябва обаче да се наредиш на касата и да платиш на място. В такъв случай вземаш си предварително платените приоритетни-артикули (пакет) и ги показваш на касата.
Една друга алтернатива на „Бързото/ Приоритетното получаване“ на стока, е възможността да резервираш онлайн артикули, след което да дойдеш и да ги изпробваш на място в магазина ни, както и да се консултираш с нашите продавачи. За този вид услуга ще намериш обеснение под категорията "Поръчка", подкатегория "Мога ли да поръчам и да взема стоката си дирекнто от магазина в Кронберг?"
Потребителски акаунт
Ваучери
Финансиране
Електронен бюлетин
Реклама и спонсорство
Общо