Изгодна доставка до всяка страна
От 20 години онлайн!
Над 100.000 артикула!
1.000м² магазин в гр. Кронберг
Nav
Nav
 
Logo
Количка
Доставка до: BG

Изход
Статус на поръчка

Въпроси: ЧЗВ

Често задавани въпроси

Тук ще намериш един списък на най-често задаваните въпроси. Ако не намериш въпреки всичко отговор на твоя въпрос, свържи се с нас чрез нашия сигурен формуляр за връзка или по телефона.

Консултиране - Услуги - Работно време

Как мога да се свържа с вас?

Дали по телефона или чрез E-Mail - всички възможности за връзка с нас ще намериш на нашата Kontakt-страница. Тук ще намериш нашия сигурен формуляр за връзка.

Какво Ви е работното време и къде се намира магазинът на HIBIKE?

Точна информация за нашето работно време и адрес, както и за нашия сервиз ще намериш ето тук.

Кой размер да поръчам?

Ние предлагаме на нашите клиенти за най-търсените марки байк-облекло, които предлагаме, размерни таблици с данни директно от производителя, с помоща на които всеки може да определи размерът, от който се нуждае. Съответната размерна таблица ще намериш директно при продукта, на страницата на соътветния продукт, под категорията „Размерна таблица“.

Помощ при избора на велосипедна рамка ти дава и общата таблица за размери на велосипедните рамки, която ще намериш тук в категорията „Изчисляване размерите на рамката“.

Къде мога да намеря информация за различните видове текстили?

Обозначението на текстила по отношение на включените материали в него, тоест съставът му, е регламентирано в немския Закон за правилното етикитиране на текстила. Много от понятията, използвани жаргонно за влакно, не са правилни и разрешени по силата на този закон. С цел да разчистим недоразумения по отношение обозначението на текстила, предлагаме тук, наа нашите клиенти, подробен сборник на най-срещаните текстилни понятия под формата на Лексикон на текстила.

Поръчка

Как мога да поръчам при HIBIKE?

При нас може да поръчаш както чрез нашия онлайн магазин така и директно по телефона. Най-добрият и безпроблемен начин на поръчка е разбира се нашият Onlineshop. С поръчка направена от Вас директно на нашата страница трудно могат да възникнат недоразумения по отношения на адресните данни, желания размер, избраното количество или др. Освен това по всяко време може да ни поситиш в нашия магазин на място в Кронберг. Предимството на покупката на място е безспорно, че може да видиш реално всяка налична стока, която предлагаме в онлайн магазина, може да пробваш и изпробваш на място.

Как мога да разбера кога ще ми бъде доставена стоката и дали артикулът е в наличност?

За всеки продукт в нашия онлайн магазин можеш да намериш актуална информация за неговата наличност. Информация за наличността даваме по следния начин:
  • В наличност:
    От този продукт имаме на склад поне една бройка/чифт/комплект (може да бъде доставен ВЕДНАГА)
  • Този продукт може да бъде доставен в рамките на идните 2-5 дена:
    Продуктът е определен от нашите доставчици като такъв "на склад", ще го поръчаме и доставим ако решиш да го купиш. В момента, в който получим стоката ще те уведомим и ще я пратим.
  • Този продукт не е в наличност и ще бъде поръчан. Ние ще те информираме периодично чрез имейл, когато разполагаме с повече информация относно статуса на поръчаната стока.:
    Не разполагаме с информация, кога и дали изобщо конкретният доставчик ще ни прати стоката. В момента, в който получим поръчката ти, ще поръчаме продукта директно при нашия доставчик. Ще те държим периодично в течение на нещата.

Има ли задължителна, минимална сума на поръчката?

Не, при нас няма задължителна минимална сума на поръчката. Ние не начисляваме допълнителна цена за поръчка на някаква примерно малка резервна част.

Защо се променят цените внезапно?

a) Интернет бизнеса днес е доста динамичен, което се отразява бързо и в ценообразуването. Почти всеки ден сме принудени да регулираме цени, поради което може да се случи така, че цената на даден продукт да варира дори в рамките на един ден. Конкретна причина за такъв случай може да се окаже началото или края на определена рекламна кампания, специални оферти или промоции както и желанието да предложим на клиента атрактивни цени, които да са конкуретноспособни.
б) Като причина за променени цени на даден продукт може да се окаже и локализацията на твоя IP адрес. Моля проверете, коя страна за доставка е избрана горе, в десния ъгъл на нашата интернет страница. Ако там сте избрали или кликнали на грешната страна за доставка на стоката, може евентуално да виждате цената с грешен данък или даже без стойността на данъка. Това се дължи на локализирането на потребителя чрез неговия IP-адрес, който може да поръчва от чужбина, или по желание на самия потребител, да поръчва чрез определен Proxy-сървър, или пък да се касае за отклоняване на интернет трафика от самия интернет доставчик. Последните случаи са факт, според нашия досегашен опит, особено тогава, когато поръчките се правят чрез доставчиците на мобилни съобщителни връзки. По този начин, предварително избраната страна за доставка на стоката може да е съвсем различна от тази, от която сте влезнали на сайта на HIBIKE. Може също да се случи така, че на www.hibike.de да сте избрали страна за доставка като например САЩ. След извършване на правилния избор на страна за доставка или при преминаване по-късно през процеса на поръчката, след изписване на адреса за доставката - тогава окончателно ще бъдат изписани правилните, крайни, валидни за вашия случай цени.

Какво ДДС се начислява за покупки извършени от чужбина?

При покупки/поръчки направени от страни, които не са членки на Европейската общност, автоматично приспадеме от общата стойност на покупката, стойността на немския ДДС. В съответната страна е възможно да ти се наложи да платите други данъци, мита и такси, за които трябва да се информираш предварително. За това данъчно облагане и обмитяване си отговорен ти като купувач.
Моля вземи под внимание нашата Митническа- и данъчна информация

Връщате ли ДДС при доставка на стоката в Германия, но с адрес за фактуриране в страна извън ЕС?

Да, това е възможно. В такъв случай обаче трябва да бъдат изпълнени следните изисквания:
  • Поръчай в нашия Onlineshop с адрес за пращане на фактурата/сметката в страна извън ЕС (като напр. Швейцария, Норвегия) и дай немският адрес за доставяне на пратката.
  • Разпечатай си, преди да ти пратим стоката, сметката/фактурата, която сме ти пратили с имейл по електронната поща. В такъв случай в пратката ти няма да приложим копие на фактурата/сметката!
  • Разпечатаната фактура/сметка трябва да бъде представена на митническите власти при внасяне на стоката в страната, където е посочен адресът за фактуриране. Настояваш митническите власти да ти подпечатат разпечатаната фактура/сметка като валиден документ за внос на стока, след което ни го пращаш по пощата.
  • Ако не си ни дал до този момент данните на банковата си сметка, напиши ни ги и ги прати заедно с подпечатаната фактура (в оригинал!), за да може да ти преведем сумата на данъка.

Как мога да променя адресът на доставка след като съм направил вече поръчката си?

Ако си допуснал печатна грешка при изписването на адреса за доставката или установиш след като си ни пратил поръчката си, че въведеният адрес за доставка е грешен, можеш да ни уведомиш и да поискаш да го променим, но само в случай, че поръчаната стока не е вече опакована и готова за доставка! В такъв случай може да ни дадеш данните на правилния адрес за доставка по телефона или чрез нашия сигурен формуляр за връзка.

Мога ли да променя направеният избор на продукти след изпращане на поръчката си?

Ние можем да променим или допълним поръчката ти, но само до момента, до който тази не е преминала във фаза "опаковане" и "готова за доставка". В такъв случай се свържи с нас чрез нашия формуляр за връзка или по телефона. Ако е възможно, ще ти помогнем да промениш поръчката си или да я допълниш.

Мога ли да комбинирам моите поръчки?

Ако си направил няколко различни поръчки, които обаче още не сме изпълнили, тоест които още не са подготвени за доставка, е все още възможно тези различни поръчки да бъдат комбинирани в една обща. В такъв случай се свържи с нас навреме чрез нашия сигурен формуляр за връзка или по телефона.
Важно: Поръчки могат да бъдат сляти в една обща, само тогава, когато тези все още не са изпълнени, пратени, доставени по пощата!
Моля вземи под внимание, че при комбиниране на поръчки не е възможно да комбинираш и различни начини на плащане! Комбиниране, сливане на различни поръчки в една е възможно само тогава, когато в тези е избран един и същи начин на разплащане.

Съвет: Забравил си да включиш в поръчката си определен артикул? В такъв случай се свържи с нас, по начина описан по-горе. Ако в такъв случай направиш сам, без да се свържиш с нас, втора поръчка, за да поръчаш забравеният артикул, и след това поискаш да ти комбинираме поръчките в една, трябва да знаеш, че доставката на пратката ще бъде забавена ненужно.

Как мога да анулирам (да се откажа от) направена поръчка?

Твоята поръчка можеш да анулираш лесно по телефона или чрез нашия специален формуляр за връзка но само в случай, че поръчаната стока не е опакована, приготвена за доставка или вече изпратена.

Защо още не съм получил пакета си?

В момента, в който ти изпратим пратката, ще получиш от нас имейл-известие, съдържащо номера на пакета, пратката. С този номер можеш по всяко време да проследиш пътя на пратката си, като го въведеш в портала на DHL, в маската DHL проследяване на пратки. Ако установиш закъснение на пратката повече от една седмица от датата на изпращането на стоката (в рамките на Германия) 10 дни (в рамките на ЕС), тогава се свържи с нас чрез формуляра ни за връзка за да запитаме от наша страна, местоположението на пратката.

Мога ли да поръчам, но да си взема покупката на място в Кронберг?

Ако искаш да си получиш стоката директно в магазина ни в Кронберг, трябва да знаеш, че имаш две възможности да направиш това:

a) Първо да резеврвираш стоката и да я платиш при получаване в магазина ни в Кронберг. Може да избереш тази възможност при желание да пробваш или да разгледаш стоката преди да я закупиш.
  • Изпрати си поръчката чрез нашия Onlineshop.
  • Избери начин на плащане "Предплата" (Молим не плащай още нищо!).
  • Допълни в предвиденото поле за бележки "Ваши бележки към поръчката", което се вижда в края на поръчковия процес, коментарът "Получаване на стоката в магазина".
  • В такъв случай наличната стока ще бъде резервирана за теб, а стока, която не е на склад ще бъде поръчана.
  • Ние ще те уведомим веднага, щом стоката е готова за получаване.
  • Ако стоката е готова за получаване може да я получиш на място в магазина ни в Кронберг, показвайки номера на твоята поръчка.
Важно: Ние запазваме стоката за теб в магазина спрямо наличността общо 14 дни, в рамките на които може да приемеш стоката на място. Ако не спазиш срока от 14 дни, то тогава поръчката ти ще бъде анулирана.

b) Втора възможност за резервация и получаване на стоката в магазина: "Бързо/ Приоритетно получаване на стока"
  • Ти поръчваш и предплащаш стоката в онлайн магазина на нашата интернет страница.
  • Така може на място да получиш бързо и приоритетно поръчаната стока, без да е необходимо да чакаш на касата.
  • Подробности ще намериш под категорията "Бързо/ Приоритетно получаване на стока"
Бързото/ Приоритетно получаване на стока е преди всичко за препоръчване на тези клиенти, които знаят точно от кои/какви артикули имат нужда и не желаят допълнителни консултации. Затова в този случай поръчката се плаща предварително.

Ще получа ли на място в магазина същите цени, каквито ми се предлагат онлайн?

Да, когато купуваш в нашия магазин, получаваш същите цени, важащи и в нашия онлайн-магазин.

Какво трябва да направя в случай, че поръчам, но ми се налага да отсъствам дълго?

Ако ти се наложи да отсъстваш дълго време (например си в почивка, или по болест) а си поръчал вече при нас, даваме ти възможността да ти изпратим пратката, тогава, когато на теб ти е удобно. За да се възползваш в такъв случай от тази възможност трябва да се свържеш с нас по телефона или чрез нашия формуляр за връзка и да ни съобщиш датата, от която си отново на адреса си и можеш да приемеш пратката. Важно: Доставката на една поръчка може да отложим най-много за период от 1 месец!

Мога ли да поръчам артикул или резервна част, която не предлагате във вашия сортимент?

Да, възможно е, стига желаният артикул да е от марка или производител, с която работим и с който имаме търговски отношения. Попитай за всеки случай чрез нашия формуляр за връзка.

Плащане

Кои са възможните начини на плащане?

Предлагаме следните възможности на плащане:
За Германия:
  • Наложен платеж
  • Банков превод/ Предплата
  • PayPal
  • Кредитна карта: Visa или Mastercard
  • Masterpass
  • Финансиране на покупката: Покупката на стока на стойност от или по-голяма от 500 € може да бъде финансирана чрез Santander Consumer Bank, естествено само в случай на съгласие за това финансиране от страна на банката. При интерес моля за връзка с нас
  • В магазина ни на място може да платиш в брой или с твоята EC - или кредитна карта.

За всички останали страни:
  • Банков превод / Предплата
  • Кредитна карта: Visa или Mastercard
  • PayPal
  • Masterpass
ВАЖНО: Плащане с наложен платеж предлагаме само до Германия тъй като този начин на плащане в другите страни е свързан с допълнителни, високи такси. Тук ще намериш допълнителна информация за начините на плащане. Плащането се осъществява задължително още в деня на поръчката ти!

Ще бъда ли уведомен след като получите плащането ми?

Ако си избрал начин на плащане "банков превод - предплата", ние ще изпратим пакета веднага в случай, че стоката е на склад и счетоводителите ни потвърдят превода по нашата сметка. Отделно потвърждение, че сме получили дължимата сума НЕ изпращаме на нашите клиенти! Ако си избрал плащане чрез PayPal или Masterpass, ще получиш потвърждение за успешно преведена сума директно от PayPal или Masterpass. В този случай също няма да получиш отделно потвърждение от нас.

Как мога да платя допълнително след промяна на поръчката си?

При плащане с Банков превод/Предплата или с PayPal ще получиш след регистрирана промяна на поръчката потвъръждение за направената промяна и молба за превеждане на допълнителната сума с известие по електронната поща. Това известие ще намериш като допълнителен текст под актуализирания преглед на поръчката си. При плащане с Кредитна карта или MasterPass ще те помолим д такъв случай, отново до ни пратиш данните си. При плащане с наложен платеж, плащането на окончателната сума се извършва автоматично. В случай, че желаеш да платиш допълнителната сума с ваучер-подарък, моля да ни съобщиш на време с имейл кода на ваучера.

Каква е вашата банкова сметка?

Получател:
HIBIKE BAER KG
Номер на сметката: 481747400
Банков код: 500 400 00
Банка: Commerzbank (Frankfurt am Main)


International Bank Account Number:
IBAN: DE35 5004 0000 0481 7474 00 (copy&paste: DE35500400000481747400)
SWIFT-BIC: COBADEFFXXX


Освен това ще намериш банковата ни сметка IBAN и SWIFT-BIC също и в молбата ни за плащане на дължимата сума, като текст, под прегледа на твоята поръчка.

Къде мога да видя вашия Pay Pal адрес?

Получател: paypal@hibike.com
Освен това нашият Pay Pal адрес за получаване на плащанията ще намериш винаги също и в молбата ни за плащане на дължимата сума, като текст, под прегледа на твоята поръчка.

Какво е MasterPass?

MasterPass е една разплащателна услуга, предлагана от Mastercard, при която обаче не е необходимо да притежаваш карта на Mastercard. Първата стъпка е да се регистрираш за участие в услугата MasterPass директно при твоята банка (провери дали тази участва в услугата MasterPass) или по време на поръчковия процес в онлайн магазина. След това ти се предоставя безплатен MasterPass-акаунт, в който са записани твоите данни, и с който може да купуваш както в нашия онлайн магазин, така и в много други.
Искаш да се информираш по-обстойно за услугата MasterPass? Към страницата на MasterPass...

Къде ще ми бъде преведена сумата, в случай, че върна стоката?

Сумата ще ти бъде върната по същия разплащателен начин, по който си ни я превел. Един подарък-ваучер например ще бъде зареден наново със същата сума, като кода му е възможно да се използва повторно при следващата покупка. Изключение тук представлява само плащането с наложен платеж. В тези случаи сумата възстановяваме чрез банков чек или при желание и чрез банков превод на банкова сметка. Моля при евентуално връщане на стоката, да запишеш банковата си сметка на формуляра за връщане на стоката, ако искаш да ти върнем парите с банков превод.

Къде ще ми бъдат преведени парите в случай, че променя поръчката си?

Ние ще ти върнем обратно парите по разплащателния път, по който ти си се бил разплатил при нас. Един подарък-ваучер например ще бъде зареден наново, като кода му може да се ползва при последваща покупка.

Превоз и доставка

В какъв размер са разходите по доставката?

Ценоразпис на доставките ще намериш в нашата Таблица с цени за доставка.

С кои спедиции работи HIBIKE?

Ние изпращаме нашите пакети с DHL / Deutsche Post AG. Изключение правят пратки до Италия: За пратки в Италия използваме услугите на GLS, а по-големи и тежки пакети се изпращат със специална спедиция.

За какво време ще ми бъде пратена поръчаната стока?

Обикновено изпращаме стоката на същия ден, в който си я поръчал, или на следващия, ако разбира се тя е в наличност.

Възможни ле са бързи, експресни доставки?

Не, за съжаление такива не са възможни поради технически причини. Предлагаме обаче услугата "Бързо/ Приоритетно получаване на стоката" в нашия магазин на място в гр. Кронберг. В Категорията "Бързо/ Приоритетно получаване на стока" ще намериш подробна информация за този вид услуга.

Ще ме уведомите ли, след като ми бъде изпратена пратката?

В момента, в който пакетът напусне нашата фирма и куриерската служба го поеме, ще получиш от нас съобщение по електронната поща.

Как ще ми бъде доставен комплектованият велосипед?

Ние първо ще сглобим велосипедът, така, че да е готов за каране. След това ще бъде до такава степен демонтиран, за да бъде подготвен за доставка и опакован спрямо изискванията. Той ще ти бъде пратен в стабилен картонен кашон.
След получаването му ще е необходимо да извършиш само някои дребни монтажни работи, като напр. да монтираш предното колело и колчето на седалката, да монтираш педалите и да си нагласиш кормилото. За да извършиш монтажа ти са необходими шестограмни ключове в различни размери и евентуално един плосък ключ за педали с размер 15 mm. Тези инструменти НЕ са включени в пратката ти!
Освен това трябва да си нагласиш седалката според личните ти предпочитания и да предприемеш всички останали фини настройки, които са необходими. Ако възникнат проблеми или въпроси по монтажа на твоя байк, може да се свържеш с нас по (телефона).

Аз поръчах стока, която е в наличност и такава, която не е в наличност: Ще получа ли всички поръчани неща заедно?

По принцип ще ти изпратим поръчаните неща когато ВСИЧКИ са налични, за да може да завършим нацяло поръчката.

Мога ли да разделя поръчката си на няколко отделни доставки?

Ако искаш да получиш поръчаната стока на няколко етапа, то тогава се свържи с нас чрез нашия формуляр за връзка. Ние ще проверим, дали в твоя случай са възможни отделни доставки на поръчката ти.

Защо ми се праща една дребна част в голям пакет?

Ние изпращаме на нашите клиенти само застрахована стока/ пакети. Изпращането на малки части в пликове или в малък формат кашони не може да бъде застраховано, което е и причината да не го правим.

Какво да правя, ако пакетът, който получа е повреден или дефектен?

В случай, че опаковката на пратката при получаването е увредена, е наложително тези щети да се рекламират в най-кратък срок, т.е. в рамките на макс. 5 работни дни след получаване на пратката. Рекламирай директно при доставчика който в повечето случаи е DHL. Това е възможно и в най-близкия ти филилал на Deutsche Post-/ DHL. Там щетите се оценяват и ще се запишат в молба образец за щети, възникнали по време на транспорта на пратката. Тази процедура е необходима ако искаш по-късно да подадеш иск за настъпили щети, в противен случай пратката ти се счита за правилно доставена. Дори външно пратката да изглежда непокътната, а вътре стоката да е повредена, е важно това да се докладва незабавно, защото и в този случай може да има увреждане от външна страна, причинено от транспортната спидиция. Ако се съмняваш за същото, моля свържи се с нас, за да обсъдим следващите стъпки.

Бързо/Приоритетно получаване на поръчана стока

Бързо/Приоритетно получаване на поръчана стока: Какво е това?

Знаеш точно от какви продукти имаш нужда, наблизо си и искаш да си получиш поръчаната стока на място, в магазина ни в Кронберг? Нашата услуга „Бързо/ Приоритетно получаване на поръчана стока“ е перфектното решение, когато времето ти е ограничено или искаш да си спестиш просто чакането на касата. Поръчваш си за тази цел удобно на нашата интернет страница. Плащаш онлайн поръчката си, идваш и безпроблемно си получаваш вече опакования пакет в нашия магазин. Към поръчката ти ще ти издадем специален номер-код, който те упълномощава да си получиш стоката.

Как да платя ако направя поръчка с желано приоритетно получавани на стоката?

Плащането става както при една съвсем нормална покупка направена чрез интернет страницата ни. Плаща се чрез банков превод- предплата, с PayPal или с кредитна карта.

Къде мога да си получа пакета?

В нашия магазин в гр. Кронберг, на специално приготвено за това гише за Express - поръчки.

За какво време се обработва поръчката/ кога мога да получа пакета си?

В много от случаите, когато стоката е в наличност, е възможно тя да бъде получена на следващия ден. Ние ще те уведомим с имейл за статуса на поръчката ти. Пакетът може да си получиш в рамките на нашето работно време.

Какво трябва да донесе за да мога да си взема пакета ?

За да си получиш пакета, трябва да ни представиш номера-код, който те упълномощава да си получиш стоката, както и твоя ПИН-номер. ПИН-номерът ще ти бъде пратен с имейл-известието, с което ще те уведомим, от кога пакетът ти ще е готов за взимане.

За какъв период от време поръчката ще бъде резервирана на мое име?

Ние държим поръчаната стока 10 дни на Express-гишето, в рамките на които може да дойдеш и да си я получиш. В имейла-потвърждение ще ти пратим и точната датата, до която може да дойдеш и да си получиш стоката.

Какво ще се случи ако не дойда да си получа поръчката?

Ако не дойдеш да си получиш стоката в рамките на 10 дни, ще анулираме поръчката и ще ти преведем/върнем платената сума.

Необходимо ли е при такъв вид поръчка да се редя на нормалната каса?

НЕ! Точно това е предимството на бързото ни обслужване. Тъй като си платил стоката предварително, не е необходимо да чакаш на нормаланата каса. За да се избегне обаче повторна проверка на касата, ще бъдеш придружен на излизане от наш служител. Само така касиерите ни могат да са сигурни, че си платил вече.

Как мога да върна или сменя част от поръката си? Възможно ли е да го върна с пощенска пратка?

Обърни се към продавач–консултантите ни на съответното гише в магазина или ни прати нежеланите от теб артикули обратно с пощенска пратка. На самото гише за Express - поръчки няма служители, които да те информират по въпросите за смяна или връщане на стоката.

Какво се случва ако поръчката ми не е изцяло в наличност? Възможни ли са частични, отделни пакети?

Поръчката ти ще бъде опакована и готова за приемане само тогава, когато всички артикули от поръчакта са налични. Ако желаеш частични доставки, трябва да направиш отделни поръчки или да се свържеш с нас.

Мога ли да отворя пакета си в магазина и на място да видя/пробвам поръчаните от мен артикули?

НЕ! Услугата „Бързо/ Приоритетно получаване“ е замислена за тези клиенти, които знаят какво искат и поръчват и не се нуждаят от допълнителни консултации. Артикулите вече си ги предплатил и наш служител просто ти предава пакета и те придружава до нормалната каса, за да получи касиера информацията, че вече си платил и че не е необходимо да чакаш на касата.

Искам да закупя и друга стока в магазина. Как да постъпя?

Разбира се, че можеш по всяко време да разгледаш и пробваш артикули от асортимента ни в магазина и да ги закупиш. Такива покупки обаче не могат да бъдат свързани с бързите. Ако желаеш да закупиш артикули от магазина, от склада, или да поръчаш такива обърни се към продавачите ни консултанти, които ще ти направят отделна поръчка за другата стока. За да платиш тези артикули ще трябва обаче да се наредиш на касата и да платиш на място. В такъв случай вземаш си предварително платените приоритетни-артикули (пакет) и ги показваш на касата.
Една друга алтернатива на „Бързото/ Приоритетното получаване“ на стока, е възможността да резервираш онлайн артикули, след което да дойдеш и да ги изпробваш на място в магазина ни, както и да се консултираш с нашите продавачи. За този вид услуга ще намериш обеснение под категорията "Поръчка", подкатегория "Мога ли да поръчам и да взема стоката си дирекнто от магазина в Кронберг?"

Рекламация и връщане на стока

В какъв срок имам право да върна стоката, да се откажа от нея?

Към определеия от закона срок за връщане на закупена стока прибавяме допълнително дни, като общо този срок е 100 дена от датата на получаване на стоката. Тези 100 дни време за връщане на стоката при рекламация са валидни само и единствено КОГАТО стоката НЕ е била използвана и разопакована от оригиналната опаковка! Опаковката както и допълнителни части и принадлежащи аксесоари към стоката заедно с оригиналните етикети трябва да са в оригиналното им състояние!

Колко ще ми струва връщането на един или няколко артикула?

При използване правото на връщане на стоката разходите по връщането й се поемат от клиента! В рамките на Германия предлагаме безплатна рекламация и връщане на стоката, НО при следните условия:
  • Ако връщането на стоката е извършено 30 дена от получаването на стоката.
  • Ако за връщането на стоката се използва нашия специален ретурен портал с помоща на който си разпечатал Формуляра за връщане и рутерния адресен етикет.
  • Ако стоката НЕ е използвана, е в ОРИГИНАЛНАТА си опаковка, в отлично, изрядно състояние е и НЕ са отстранявани никакви етикети.
В противен случай си запазваме правото да изискаме плащането по разходите за връщане на стоката от общо 4,90 €!

Рекламация/ връщане на стока Разходи по връщане на стока (Германия) Допълнители последващи разходи за доставка в случай на нова пратка¹
Връщане: В рамките на 30 дни след получаване на стоката при използване на нашия ретурен портал безплатно ако стойността на стоката е под 100€ ²
Връщане: В рамките на 30 дни след получаване на стоката без използване на нашия ретурен портал 4,90 €³ безплатно
Връщане: В рамките на 31 до 100 дни 4,90 €³ безплатно
Рекламация: Артикула е повреден, дефектен или не отговаря на описанието на продавача безплатно безплатно

1) Ако в случай на рекламация и връщане на стоката стойността на стоката е паднала под нивото изискващо се за оригинална стока, позволяващо безплатно връщане на стоката, ще бъдат начислени допълнителни разходи за доставка.
2) Ако стоката се върне в рамките на 30 дни от датата на получаването й, не се начисляват допълнителни разходи по доставка
3) Ако не са спазени изискванията за безплатно връщане е и рекламация на стока сме принудени да начислим разходи услуга.

Как мога да върна артикули, които НЕ ми харесват?

Моля остави всички етикети на стоката и опаковката, така като са си. Изключително ВАЖНО е артикула да бъде върнат в оригиналната си опаковка и в оригиналното си състояние. Освен това стоката трябва да се постави допълниетелно в друга опаковка годна за транспорт като напр. (плик, опаковачна хартия, кашон и т.н.).
В противен случай става въпрос за понижаване стойността на артикула, която сме принудени да ти начислим при установяване неспазване на условията за връщане на стоката.
За връщане на стока ако си регистриран и имаш потребителски акаунт използвай нашия ретурен портал. Влизайки в "В моя акаунт" и „моите поръчки“ може да избереш поръчката за която става въпрос, да принтираш формуляра за връщане на стока както и ретурния DHL-етикет. Ако не си регистриран и нямаш потребителски акаунт при Хайбайк, може да въведеш данните от поръчката си директно в нашия Ретурен портал.

Мога ли да заменя артикули?

По принцип може да замениш артикул с такъв от друг цвят или друг размер. В такъв случай изпрати обратно артикула, който не желаеш и направи нова поръчка за новия артикул. Новата пратка важи като нова поръчка и за нея се начисляват като за всяка нова поръчка отделно разходи по доставка. Изключение правят нови поръчки в размер над 100 €.

Мога ли да си върна/пратя нежеланата стока безплатно?

НЕ, ние молим всяка върната пратка да бъде етикитирана и снабдена с необходимата марка или етикет, в противен случай може да възникнат много по-големи разходи, които в подобен случай сме принудени да си ги изискаме обратно от връщащия стоката клиент. Използвай за рекламация и връщане на стока нашия Ретурен портал. (Този портал може да използваш директно и от твоя потребителски акаунт.)

Трябва ли задължително да приложа в пратката, с която връщам стока, формуляра за връщане и рекламация на стока?

Не е задължително. Важно е обаче да знаем причината за връщане на стоката за да може безпроблемно да причислим връщаната стока към съответния клиент (напр. стоката е била дефектна или е пратен грешен и различен от поръчания размер).
Напълно достатъчно е да се прибави към пакета едно писмо, от което да вземем необходимата информация. Попълването на формуляра за връщатне на стока си има определено своите предимства, тъй като там са нписани всички данни, от които ние имаме нужда за да обработим безгрешно върнатата пратка. Просто го принтирай и го приложи в пакета за връщане! Формулярът за връщане както и адресният етикет можеш много лесно да разпечаташ чрез нашия ретурен портал. (Този портал може да използваш директно и от твоя потребителски акаунт.)

В моя пакет не намерих нито сметка/фактура нито формуляр/бланка за връщане на стоката, защо?

Фактурата/сметката и индивидуалната бланка за попълване при връщане на стоката ще намериш като електронно приложение, прикрепено към потвърждението на извършената от нас доставка, което ти пращаме с имейл. Това го правим в името на околната среда и пестенето на ресурси, в случая хартия. Един готов за разпечатване формуляр за рекламация и връщане на стоката както и адресен етикет ще намериш онлайн в нашия Ретурен портал. (Този портал може да използваш директно и от твоя потребителски акаунт.)

Къде мога да намеря моя Номер на сметка/фактура & Клиентския си номер?

Най-важното при рекламацията и връщането на стоката е да ни посочиш точния номер на поръчката си и твоя клиентски номер. Тези ще намериш на адресния етикет на пакета, който сме ти изпратили под обозначението “Referenznr.” или в Е-мелй под: "Важни данни и фактура/сметка...”.
Номерата на сметките/фактурите винаги започват с „2018-1…“ а твоя Клиентски номер започва с „D0…“

Пратен ми е грешен артикул. Как да процедирам?

Ако си на мнение, че си получил дефектен или не този артикул, който си поръчал, то тогава се свържи с нас по телефона или чрез нашия формуляр за връзка.

Как мога да рекламирам дефектна стока?

Винаги може да се свържеш с нашия екип отговарящ за рекламациите в работното ни време по телефона или чрез нашия формуляр за връзка.

В случай на рекламация на кой адрес да изпратя пратката?

В случай, че искаш да върнеш стока, прати я на следния адрес:
HIBIKE Bär KG
Abt. Service
Westerbachstraße 9
61476 Kronberg i.Ts.

Дал съм грешен или непълен адрес за доставка, за което ми начислявате допълнителни таски. Защо?

Защото спедицията, с която работим, DHL, начислява такси при неприемане на пратката, при невъзможност да бъде доставена и в случай, че тази не бъде взета от определения пощенски клон. Тези такси се поемат от този, който ги е причинил. При пратки за в Германия тези такси са в размер на 4 €. При адреси за доставка извън Германия тези такси може да варират и да са по-високи.

Какви са таксите за Рекламация/ връщане на стока, при рекламация или поръчки за поправка и услуги?

Ние си запазваме правото при една рекламация без видимо основание или поръчка за поправка, която е извън гаранциония срок да начислим на клиента такса от 30 евро.

Кога ще получа актуален статус на пратката, която съм върнал обратно?

Ние ще те уведомим непосредствено чрез имейл в моемента, в който процесът на обработка на върната от теб стока е приключил ОКОНЧАТЕЛНО. Моля вземи под внимание, че не можем лично да ти изпратим потвърждение, след като получим върнатата пратка.

Мога ли да върна част, която вече съм бил монтирал на велосипеда си?

Не, ние не можем да вземем обратно част, която е била вече монтирана на велосипед. В този случай става въпрос за използвана стока втора ръка, която не можем да продадем като нова.

Може ли да върна вече носени дрехи/облекло?

Не, тъй като в този случай стоката губи от стойността си и не може да се предложи на клиентите като нова.

Мога ли да подменя артикули, които съм получил гратис, като бонус? Необходимо ли е да върна такива артикули, в случай, че върна обратно стока? Защо?

Артикул, който сме ти пратили гратис, като подарък-бонус не може да бъде подменен! Ако стойността на стоките след връщането на част от тях или на всички, спадне под минималната стойност, която е била изискване за пращането на гратисния артикул, то тогава трябва да върнеш и подаръкът-бонус. В противен случай този артикул ще ти се начисли с актуална, текуща продажна цена.

Как мога да разбера за евентуални акции за оттегляне на продукти от пазара, инициирани от производителя?

Ако се инициира от производителите, с които работим, акция за изтеглянето на стоки от пазара поради евентуални дефекти, ще те уведомим за това незабавно. Информация за актуални акции, за изтегляне на продукти от пазара, ще намериш и на нашата интернет страница.

Потребителски акаунт

Кои предимства има създаването на потребителски акаунт?

Най-голямото предимство, което получаваш чрез потребителския си акаунт при HIBIKE е, че можеш да използваш твоите вече въведени адресни данни, както и да преглеждаш бързо статуса на твоите поръчки въвеждайки номера на поръчката (започващ винаги с цифрите на текущата година, например 2015-4.......).
За тази цел трябва да си регистриран и да влезеш в профила си с твоето HIBIKE-потребителско име, клиентския си номер (започващ с D......), твоята парола или пощенски код. Освен това имаш възможността чрез потребителския си акаунт по всяко време да си проверяваш и актуализираш съдържанието на потребителската кошница и да приключваш поръчките си.

Мога ли да поръчам при вас като гост, без потребителски акаунт?

Все още не си наш клиент и нямаш под ръка наш клиентски номер? В такъв случай може да пърчаш при нас като гост. След като си избрал в количката си продукти, кликни върху бутона "Продължи без регистрация" и попълни следващите полета.

Къде мога да намеря моите лични данни?

Твоите лични данни ще намериш под категорията "Обработка на личен профил", след като се регистрираш с въведен клиентски номер, пощенски код или с твоето HIBIKE име и парола.

Къде мога да видя моя клиентски номер?

Твоят HIBIKE-клиентски номер е изписан на всички сметки/фактури и потвърждения за поръчки.

Как да променя адресът си в моя потребителски акаунт, след като съм се преместил да живея другаде?

В случай, че се местиш на нов адрес, но в рамките на същата държава, то тогава молим се свържи с нас по телефона или чрез нашия формуляр за връзка за да актуализираме навреме адресът ти в твоя потребителски профил. Ако се преместиш да живееш в чужбина НЕ е възможно да ти промeним адресът в потребителския ти акаунт. В такъв случай трябва да си направиш нов потребителски акаунт с нов клиентски номер.

Ваучери

Как мога да купя подърък-ваучер?

HIBIKE подарък-ваучери можеш да закупиш както онлайн така и на място в нашия магазин в Кронберг. Тук ти предлагаме онлайн линк с директен достъп до HIBIKE подарък-ваучерите.

Как мога да платя с ваучер?

С подарък-ваучер от HIBIKE може да платиш по следния начин: Номерът, кодът, който ще намериш напечатан върху ваучера или номерът даден в определената промоция, трябва да въведеш в полето "Код на ваучера:". Това поле ще намериш директно в количката. Ако пазариш в магазина, вземи ваучера си и го покажи на касата при плащане.

Каква е разликата между подарък-ваучери и промоционални-ваучери?

Един промоционален ваучер е ваучер, който е валиден само до определена дата, тоест само в рамките на една промоция, когато се дава отстъпка от проценти за определена група артикули. Обикновено такива ваучери изпращаме с нашите електронни бюлетини. Подарък-ваучер трябва да се закупи от нас за определена сума, поради което представлява де факто обикновено разплащателно средство.

Защо не виждам, сумата от подаръка-ваучер да е приспадната от сумата на общата ми покупка?

Ваучери-подарък представляват един вид средство за разплащане, поради което стойността на покупката остава видима първоначално в основната си величина. Ти плащаш всъщност в последствие цената на закупената стока, от която ти приспадаме цената на ваучера.
При поръчки и плащания чрез PayPal, кредитна карта, наложен платеж или чрез дебитна банкова сметка ще ти бъде изтеглена сумата, автоматично, правилно изчислена, с приспаднатата цена на ваучера. Първо обаче ще видиш на страницата на PayPal първоначалната, обща сума на покупката, без приспаднатата цена на ваучера. Тази сума е резервираната сума. Преведена ще бъде обаче сумата минус стойността на ваучера. При плащания с банков превод, предплата, виждаш подканата за плащане на сумата, която вече е намалена със сумата на ваучера.

Финансиране

Кои са изискванията за покупка на стока на изплащане??

Трябва да са изпълнени следните изисквания:
  • Да си пълнолетен
  • Постоянният ти адрес да е в Германия
  • Да имаш банкова сметка в банка със седалище в Германия
  • Да можеш да докажеш постоянен доход
  • Да притежаваш валиден задграничен паспорт или валидна лична карта и документ за валидна, актуална, адресна регистрация
  • При граждани на страни нечленки на ЕС са необходими и други документи като напр. виза, разрешително за престой и работа както и
  • документ за актуалната ти адресна регистрация
Ако отговаряш на всички тези критерий и се интересуваш от покупка на изплащане се свържи с нас.

Електронен бюлетин

Кои предимства получавам с абонамента на електронния бюлетин?

Чрез нашия електронен бюлетин HIBIKE-Newsletter ти даваме възможността да се информираш преди другите за оферти, промоции. Така получаваш предимството да пазариш и значително по-изгодно. С този абонамент получаваш и една допълнителна привилегия - ще ти пращаме специални оферти, които са предназначени само за абонати на нашия електронен бюлетин. Абонирай се за HIBIKE бюлетина, като въведеш твоя E-Mail адрес в предназначеното за това поле, намиращо се в дясната страна на нашата интернет страница, под текста „Newsletter“, електронен бюлетин.

Как мога да се откажа от абонамента на електронния бюлетин на HIBIKE?

Ако не желаеш за в бъдеще да получаваш нашия електронен бюлетин, знай, че може да се откажеш от абонамента му по всяко време. Просто кликни върху бутона-опция „откажи се тук“ при получаване на следващия бюлетин, в полето разположено в горната му част.

Реклама и спонсорство

Към кого да се обърна, ако желая да бъда спонсориран от HIBIKE?

Може да ни изпратиш запитването си за спонсорство чрез нашия формуляр за връзка. Ако имаш лична папка от предишни спонсорства в дигитален формат, изпрати ни я! Свържи се с нас преди това молим чрез формуляра за връзка, ние ще ти пратим тогава имейл адрес, на който да изпратиш папката си. Какво трябва да вземеш под внимание при кандидатурата си за спонсорство, тук.

Мога ли да Ви намеря и във Facebook?

HIBIKE има и собствена Facebook-страница, на която може да следиш постоянно нашите промоции, оферти, новини от света на велоспорта. Към HIBIKE-Facebook-страницата ето от тук.

Мога ли да получа от вас лепенки, рекламни материали или други гратис?

За съжаление не може да ти приложим към пратката гратис стикери или брошури по твое желание. На ден изпращаме доста голямо количество пакети, поради което физически не е възможно да слагаме във всеки пакет, според индивиуалните предпочетания, рекламен материал. Това би забавило значително процедурата по пакетирането и изпращането на стоката. Ако желаеш, може да разгледаш и да си поръчаш в нашия онлайн магазин Стикери.

Общо

Каква е разликата между Bulk и Retail опаковка?

С двете понятия се обозначават различни опаковки на един и същ артикул.
  • С понятието Retail-опаковка се обозначава търговската опаковка, с която стоката идва от производителя, тоест това е ОРИГИНАЛНАТА опаковка.
  • Стока опакована в Bulk-опаковка е тази, която ние купуваме на едро в големи количества и ни се налага да я разпределяме в по-малки опаковки, съответно предназначението на стоката. Тази стока не е опакована в хубава, оригинална опаковка! Въпреки преопаковането на стоката става въпрос за такава със същото качество! Доставената бройка стока може при някои опаковки да не отговаря на бройката изписана на опаковката, което се дължи в повечето случаи на преопаковането. В описанието обаче на продукта е описано точното количество, което ти се праща.

Имате ли каталог, който мога да поръчам?

За съжаление HIBIKE не предлага каталог напачетан на хартия. Количеството артикули които предлагаме е повече от това, което предлага един средно голям търговец на велосипеди и части което обезмислява отпечатването на хартиен каталог, но не само количеството на артикулите е причината. Динамичните промени на цените на пазара в днешно време не могат да бъдат отбелязани навреме в един хартиен каталог. Нашия стоков сортимент ще намериш в онлайн магазина ни, винаги с актуална цена и с информация за наличността му.

Как мага да се свържа с вас, ако искам да сигнализирам за открита грешка в описанието например на един продукт?

В случай, че откриеш някъде грешка на нашата страница, например в описанието на продукт или др., не се колебай да се свържеш с нас. Използвай за тази цел директно бутона с формата на дяволче „сигнал за грешка“ разположен под продукта и следвай указанията. Благодарим ти предварително!
 
AJAX Loader Icon